HIPPO Olympiad 2021

Finale Hippo English Language Olympiad održalo se 19.-22. rujna 2021. godine u gradu Lido di Jesolo u Italiji, turističkom gradu nedaleko od Venecije.Na ovo putovanje smo krenuli 19. rujna u 8.30 sati organiziranim prijevozom za natjecatelje iz cijele Hrvatske i njihove mentore. Ove sam godine ja bila finalistica iz naše škole Grabrik te sam putovala zajedno sa svojom mentoricom, profesoricom Ružicom Halovanić. Kako bismo se svi natjecatelji i mentori malo bolje upoznali i moja profesorica i ja smo dobile cimerice u sobi. Moje cimerice su bile Galena Ogenovska iz Sjeverne Makedonije i Ivona Brezovac iz Rijeke, obje četrnaestogodišnjakinje, kao i ja. Po dolasku smo se odmarali, a navečer smo imali sastanak na kojem smo saznali sve važne informacije o programu finala. Drugog dana nakon doručka započelo je testiranje našeg znanja.

Prvi test u mojoj kategoriji HIPPO 3 (za natjecatelje 2006. i 2007. godište) je bio test pisanja eseja koje je  počelo u 9.30 sati. Nakon toga je slijedilo čitanje, pa test iz gramatike i na kraju test slušanja. Sa svim sam testovima bila gotova u 12.35 sati.

Par profesorica iz Hrvatske je odlučilo da bismo mogli obići Veneciju popodne kada svi završimo sa testovima. U samom gradu nismo bilo duže od dva sata, ali je i sama vožnja autobusom i brodom do tamo bila dio zabavnog iskustva. U Veneciji smo se prošetali, poslikali i kupili suvenire pa krenuli nazad u Lido di Jesolo. Stigli smo baš na vrijeme za večeru, ali smo, nažalost, zakasnili na zajedničko slikanje.

U utorak ujutro nisam imala nikakvih testova pa sam se družila sa cimericama i otišla u šetnju s profesoricom. Nakon ručka sam se pripremila za test koji mi je počeo u 14.30 sati. Test pričanja (odgovori na pitanja, prezentacija na odabranu temu i debata) je trajao pola sata, a izravni protivnik mi je bio dečko iz Bugarske. Nakon toga sam se cijelo poslijepodne odmarala i šetala po plaži, kao i svakog jutra.

Nakon večere smo se na brzinu presvukli u svečaniju odjeću te se kratko prošetali do mjesnog kazališta u kojem je održano proglašenje pobjednika HIPPO natjecanja. U prvom krugu natjecalo se ukupno 48 125 natjecatelja s tri kontinenta. Međutim, tek nas je 186 bilo pozvano na finale u Italiji. Proglašenje je bilo odlično organizirano te vjerujem da su se svi dobro proveli. Makar nisam zauzela niti jedno od prva tri mjesta, jako sam zahvalna na ovoj prilici. Upoznala sam puno novih ljudi i stekla nova prijateljstva. Nakon proglašenja sam čestitala pobjednicima, prvenstveno iz Hrvatske koja je osvojila tri medalje u tri različite kategorije.

Zadnje smo se jutro oprostili od ostatka natjecatelja od kojih je većina također odlazila kući. Jako sam zahvalna svojoj profesorici i svima koji su mi pomogli da doguram tako daleko.