100. dan škole 2022. u 4.b

I ove školske godine u okviru eTwinning projekta i Udruge Zvono, 100. dan škole 2022. obilježili smo i u 4.b razredu.

Isti dan slavili smo i Valentinovo.

Razgovarali smo o ljubavi i  napisali 100 ljubavnih poruka u razredu. Pročitajte neke:

Tena Kovačić:

Za mene ljubav nije samo osjećaj, za mene je to sila koja pokreće svijet. Ljubav nas čini sretnima svaki dan.

 

Etna Tomičić:

Ljubav je slatka, pahuljasta i meka poput šećerne vate.

Bez ljubavi naša sreća ne bi bila potpuna.

Ljubav treba uvijek biti iskrena i nježna poput dječjeg poljupca i zagrljaja.

 

Andrej Josip Kubica:

Svakome u životu treba ljubav. Ljubav nas čini sretnima.

 

Marin Mikša:

Ljubav je najljepša stvar koja se nekome može dogoditi.

 

Roko Aleksić:

Ljubav je za mene jedan vrlo jak osjećaj prema nekome poznatome koji u početku to ne zna.

 

Ena Belavić:

Ljubav je poput zdravlja. Ona se ne može kupiti. Budimo sretni što je imamo .

 

Filip Pavlić:

Ne možemo znati što je ljubav, moramo ju osjetiti.

Život je crno-bijeli bez ljubavi.

Ljubav životu daje boju.

Život je prazan ako ne nađeš ljubav.

 

Mare Požega:

Ljubav je sreća i zaljubljenost dečka i cure.

 

Tražili smo i 100 izreka o ljubavi na internetu:

„Moguće je davati bez ljubavi, ali je nemoguće voljeti bez davanja.“ (Amy Carmichael)

„Bez poštovanja nema ljubavi.“ (Immanuel Kant)

„Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.“(narodna)

„Ljubav je život. Ako je propustiš propustio si život. „

„Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.“

„Nije važno koliko voliš već je važno koliko ljubavi unosiš u ono što radiš i koliko to daruješ drugima.“

„Jezik zagrljaja najstariji je jezik na svijetu.“

„Ljudi kažu da postoji mudrost glave i mudrost srca.“

„Nije dovoljno ljubav posaditi, treba ju i zalijevati.“

„Kad čovjek ima ljubavi, nema straha.“

 

Na satu matematike nacrtali smo 100 jednakostraničnih trokuta u toplim i hladnim, izvedenim i osnovnim bojama koje smo na satu likovne kulture složili u ljubavnu kompoziciju na plohi poštivajući likovni zadatak – kontrast toplih i hladnih, osnovnih i izvedenih boja, ritam likova i boja.

Svatko je dobio zadatak koliko će točno nacrtati i izrezati jednakostraničnih trokuta koji su nam potrebni za realizaciju sata likovne kulture.

Bio je zadan opseg jednakostraničnog trokuta 180 mm. Učenici su trebali izračunati duljinu stranice i nacrtati trokute.

Na satu razrednika igrali smo igrice koje smo sami osmislili, a sadrže  riječ STO ili brojku 100  –  Marinopoly, Mučena stotka, 100 dana škole, Crveno, žuto bijelo…nazivi su igara.