Maturalac 2015.

2015-09-04_005

Ovogodišnje odredište ekskurzije 8. a, b, c i d razreda bila je sjeverna Dalmacija.

Prvog dana na putu do Biograda zaustavili smo se u Smiljanu gdje smo razgledali Memorijalni centar Nikole Tesle te obišli njegovu rodnu kuću. Po dolasku u Biograd smjestili smo se u hotel “Bolero”. Nedugo nakon toga pohitali smo do obližnje plaže na kupanje. Uvečer smo razgledali grad i šetali uz more.

Nakon duge neprospavane noći, pospani smo sjeli na brod i zaplovili za NP Kornate. Obišli smo otoke i posjetili Park prirode Telašćica gdje smo se kupali. Po povratku u hotel, uslijedile su dugotrajne pripreme za odlazak u disco.

2015-09-04_002 2015-09-04_001

Sljedeći dan mogli smo se pošteno naspavati i jutro provesti u hotelskim sobama u druženju. Nakon ručka busom smo se uputili u Zadar. Vodičica nas je povela u razgled grada. Posjetili smo: Pozdrav Suncu, Morske orgulje, crkvu sv. Donata, katedralu sv. Stošije, crkvu sv. Šime, gradski Forum, Kalelargu i Trg pet bunara. Poslikali smo se kod Pozdrava Suncu i dobili dovoljno slobodnog vremena za dodatno istraživanje grada. Navečer smo u hotelu imali disco nakon kojeg smo ponovno prošetali biogradskom rivom.

2015-09-04_003 2015-09-04_006

Rano buđenje, spremanje kofera i oproštaj s Biogradom – krećemo prema NP Krka. Razgledali smo zapanjujući krajolik koji ostavlja bez daha i provozali se brodom. Zaustavljamo se za ručak prije odlaska u Sokolarski centar u selo Dubrave pokraj Šibenika. U centru smo poslušali predavanje o pticama grabežljivicama. Pred kraj putovanja kroz bus se ori pjesma i svi se zabavljamo. Pomalo tužni i promukli, ali oduševljni dolazimo pred školu i sakupljamo dojmove o ovom jedinstvenom ludom provodu.