Projekt se provodi unazad 11 godina, od školske godine 2009./2010.
Cilj projekta je unaprijediti znanje o životinjama među učenicima 7. razreda. Projekt je ostvarivan u nekoliko faza kroz jednu školsku godinu:
1. Faza (rujan)-rad na tekstu (rad u paru, osim ove školske godine, kada se odvijao kao individualan rad). Učenici biraju teme iz časopisa National geographic. O pročitanim saznanjima izvještavaju učenike u svojem razredu uz pomoć plakata, kojeg su izradili na tu temu.
2. Faza (listopad); izložba plakata učenika sedmih razreda u hodniku škole
3. Faza (ožujak). Učenici sedmih razreda dobivaju odabrane rečenice, koje ih upućuju na daljnja istraživanja o pojedinoj životinji i izrada maketa
4. Faza (travanj): održava se „Mala biološka konferencija“u kojoj učenici uz pomoću modela, drže kratka predavanja unutar razreda, a nakon toga raspoređeni u grupe učenici sedmih razreda drže predavanja učenicima nižih razreda.
5. 5. faza: izložba učeničkih radova u školskoj knjižnici 22.5. povodom Dana biološke raznolikosti
Suradnja predmetne i razredne nastave
Suradnja u ovom projektu se odvija na nekoliko načina.
U rujnu učenici nižih razreda su anketirani o poznavanju životinja, izvorima iz kojih dobivaju podatke (knjige, enciklopedije, internetski izvori, TV portali…). Ove školske godine anketiran je 71 učenik.
U travnju, učenici nižih razreda slušaju izlaganja učenika sedmih razreda u sklopu „Male biološke konferencije).
U svibnju, učenici nižih razreda posjećuju izložbu radova u školskoj knjižnici povodom Dana biološke raznolikosti (22.5.), čime i završava projekt u tekućoj školskoj godini.